wtorek, 25 lutego 2014

Witam, z kremem w ręce ! ' Mixa Ekspert skóry wrażliwej '

Cześć !

Witam się z kremem w ręce !
Ale... zanim zacznę to chcę powiedzieć kilka słówek o sobie.
A więc nazywam się .. Mania ! -  to tylko tak w świecie wirtualnym od dziś ! :)
A swoje prawdziwe imię wyjawię kiedy indziej :)
Wkraczam w świat blogerek, tuptać będę powoli...

Mania to skromna dziewczyna,
Mania bo ma manię kupowania,
Mania kosmetyczna,
Mania ubraniowa,
Mania dbania o włosy od niedawna,
Mania bycia... zadbaną !
               i                      
Mania życia pełną piersią !

Od tak, tyle powinno być okej.
Wracając do witania się z kremem w ręce, chcę opisać wam mój ulubiony od kilku miesięcy krem do twarzy. Długo używałam tych z nivea jednak nie dawały mi tego czego oczekiwałam.
Moje oczekiwania były proste, pewnie wiele z was ma takie lub podobne... chciałam żeby moja skóra była miękka i gładka, chciałam by była chroniona przed mrozem i innym czynnikami pogodowymi, chciałam by była fajnie nawilżona i bardziej elastyczna.

Tego wszystkiego dostarczył mi krem z Mixy !

Mixa Ekspert skóry wrażliwej - krem nawilżający 24h i łagodzący 



Jak tylko go zobaczyłam na półce w drogerii od razu po niego sięgnęłam...tym bardziej iż czerwonym druczkiem rzucił mi się tekst " formuła opracowana w celu minimalizowania ryzyka alergii " i " BEZ Parabenów Alkoholu "
Tubka mała, zaledwie 50ml ale jednak muszę przyznać, że wydajna. Nie pamiętam dokładne kiedy kupiłam ale na pewno nie więcej niż 2/3 miesiące temu i jeszcze zużywam. Tubka zamykana jest w formie ' na klik ' nie na zasadzie odkręcania i męczenia się.

A co nam oferuje producent ? 

" Nasz krem nawilżający 24h Mixa Łagodzący zawiera skuteczne składniki, aby natychmiast łagodzić skórę i przywrócić jej głębokie nawilżenie. Zapewnia jej komfort przez cały dzień. To produkt idealny do skóry suchej i bardzo wrażliwej, ze skłonnością do reakcji alergicznych.
Zawartość składników aktywnych: 8% nawilżającej gliceryny + kojący wyciąg z róży
Skład dobrany tak aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych
Odczuwalne rezultaty: Natychmiastowa ulga dla skóry. Skóra piękniejsza i bardziej elastyczna dzięki długotrwałemu nawilżeniu 24H. Powstaje bariera ochronna przed działaniem czynników zewnętrznych. "

Moja opinia to jedyne co mogę powiedzieć to to że to pierwszy krem w którym wszystko to co gwarantuje producent się jak najbardziej zgadza. Do niczego się nie mogę przyczepić. Mixa spełnia moje wymagania. Moja skóra naprawdę jest o wiele lepsza i elastyczniejsza ! Pod warunkiem kiedy stosuję codziennie. I jeszcze w dzień kiedy wychodzę na dłużej po za dom. Kiedy był mrozik to nie czułam tak mocno tego na mojej twarzy, wręcz mogę śmiało powiedzieć, że jest odczuwalna ta ' bariera ochronna '. Komfort przez cały dzień odczuwalny.  No i to że zmniejsza ryzyko alergii to też poskutkowało tym iż pojawiania się wyprysków czy innych dziwactw na twarzy znacząco się zmniejszyło, praktycznie w ogóle nie mam problemów z tymi najmniejszymi wypryskami i chrostkami, a z tymi większymi rzadko mam problemy od zawsze.

A jeszcze parę słówek szepnę o konsystencji ... 
Kremik wygląda tak :


Jest kremowa jak na krem, jest zbita w sobie więc nie ma ryzyka rozpłynięcia się, jest lekko tłusta ale bardzo szybko się wchłania. Zapach ma delikatny, przyjemny. Producent zaleca grubą warstwę nałożyć jednak ja nie przykładam do tego wagi. Aplikuję tyle ile na moje oko wystarczy na całą buźkę :) 
Można też od czasu do czasu z tego kremu zrobić sobie maseczkę, duża warstwa kremu na 10 minutek, zrobiłam raz i jakoś nie specjalnie odczułam efekt czy czegokolwiek. 
Osobiście wolę stosować go codziennie najlepiej rano i na noc, no i przed wyjściem na zewnątrz troszkę jeśli czuję taką potrzebę. 
Codzienne stosowanie przynosi efekty producenta.
POLECAM. 

Można ten krem znaleźć w drogeriach Rossman, jak i też całą linie Mixa :)
Ten kremik kosztował mnie około 26 zł, można by powiedzieć że na tubkę 50ml to dość sporo jednak ja jestem zadowolona i nie żałuję i pieniążki nie poszły w błoto :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częsciej :*

    Bardzo fajny początek notki Maniu! W ogóle podoba mi się sposób, w jaki piszesz, więc czekam na więcej i więcej :*
    Kremu nie miałam ale nasłuchałam sie o nim tyle, ze az mnie uszy bolą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten krem raz i mnie oczarował!!! później testowałam inne kremy ale żaden temu nie dorównał dlatego ostatnio poleciałam do rossmana i go zakupiłam wraz z tonikiem ale po powrocie do domu komuś z mojej rodziny się spodobał ten krem i tonik tak bardzo, ze ja dobra duszyczka oddałam moje nowe zakupy... Dzięki Tobie muszę zebrać się jutro w siły, żeby pojechać do galerii znowu je zakupić :D
    Podoba mi się Twój blog ;) dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, i zadowolenie, że ktoś jednak mnie czyta :) Z góry dziękuje ! To super uczucie :)