niedziela, 16 listopada 2014

! ODŚWIEŻENIE !

! ODŚWIEŻENIE !

Odświeżam bloga. Wcześniej miałam innego ale postanowiłam wrócić tu :) 
Pozmieniałam troszkę szczegółów w tym nazwę, która jest moim zdaniem fajna, lepsza niż wcześniejsza. 

Nie było mnie tu przez kilka miesięcy, bo skupiłam się na zdaniu egzaminów i znalezieniu pracy. Zdałam, znalazłam, ustabilizowałam sobie życie, jest tak jak chciałam. Moje cele się wypełniły, część marzeń spełniona. To i teraz mogę też znaleźć troszkę czasu na budowanie małego miłego światka w gąszczu internetu. Takie moje małe miejsce. Gdzie będzie można podyskutować, wypowiedzieć się na różne tematy po swojemu. Być krytyczna, mogę być też skrytykowana. Bo nie ukrywam, że jeszcze nie wiem o czym moje myśli tu będą. Myślę że o świecie o życiu takim na co dzień. 
Kosmetycznie, kulinarnie, artystycznie, wszystko wszystko. 

Do następnego ! Do napisania. Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to ogromna motywacja, i zadowolenie, że ktoś jednak mnie czyta :) Z góry dziękuje ! To super uczucie :)