poniedziałek, 22 lutego 2016

Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom

Jestem i będę.
Nie poddam się tylko z powodu braku czasu. Lubię tu być, lubię czytać wasze blogi, lubię kiedy i wy mnie odwiedzacie. Nie chodzi mi o popularność w sieci, nie obchodzi mnie to co inni myślą o tym, nie obchodzi mnie to, że wiele osób uważa to za bezsens. Ojj tam, że nierugalrnie tu się pojawiam, kiedyś się ureguluje - z pewnością!. Muszę być cierpliwa. Mam tyle rzeczy, że czasem mnie to przerasta i nie wiem od czego zacząć.  

Dzisiaj przychodzę do was z PASTĄ do twarzy, jest ona znana i lubiana. Co z tego, że prawie wszyscu o niej wiedzą i ją mają. Przyznam się wam do tego, że ja byłam bardzo sceptyczna do tego kosmetuku. Nie wiem dlaczego, nie chciałam jej kupować, naprwdę. Byłam uparta i twierdziłam, że pewnego dnia znajdę coś innego lepszego - nie znalazłam, nie mówię jednak, że taki dzień nie nadejdzie. Kiedy się do niej przekonałam i dlaczego ? Już spieszę z odpowiedzią. Jak wiecie, wygrałam tajemniczyBox i to właśnie w nim miałam dwie próbki tej pasty. Już po użyciu jednej poleciałam do drogeri i zaopatrzyłam się w tubkę!. Sama byłam zaskoczona, że tak ją polubię. Szybko zmieniłam zdanie i podejście do tej marki. Chyba zacznę większą uwagę przywiązywać do ich produktów. 


O kim ja tak mówię - wróć - piszę... O Pani Ziaji. ZIAJA.


~ Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom ~ Co JA mam do powiedzenia na jej temat ? Można się skusić i rozwinąć....
 OPIS PRODUKTU:

Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
  • ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
  • ściągająco-normalizująca zielona glinka,
  • aktywna baza myjąca. 
Czysta i świeża skóra:
  • odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,
  • ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,
  • zapobiega powstawaniu zaskórników,
  • przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry,
  • przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 
Sposób użycia:
Rozprowadzić pastę na dłoniach i umyć twarz przy użyciu wody. Omijać okolice oczu.

skład: 
Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laurenth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Illite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

MÓJ OPIS:


Pasta oczyszczająca do twarzy jest wielkim plusem i jest jedynym kosmetykiem którą naprawdę polubiłam pomino wątpliwości. 

Ogólny wygląd / działanie

Biała z miękkiego plastiku tubka. W której najdziemy 75 ml produktu. Jest bardzo minimalistyczna i to dodaje jej klasy i uroku. Szata graficzna jest bardzo czytelna, wszystko co ważne znajdziemy na niej bez problemu i bez potrzeby używania lupy. Tubka jest zamykana na klapkę -klik- która jest solidna i mocno zamyka produkt. Czasem mam problem z jej otwarciem, najczęściej kiedy dłonie mam mokre, wtedy paznkocie najbardziej są narażone na uszkodzenia. 

Z tubki wyciskamy białą zwartą pastę, która posiada bardzo wiele drobinek pilingujących i szorstkich, dlatego też trzeba uważać na to jak często jej używamy. Ja używam co drugi czasem co trzeci dzień, w zależności jak czuje się moja skura. Pasta bardzo fajnie pachnie, tak świerzo i orzeźwiająco.  

Nie zauważyłam znacznej poprawy na mojej twarzy, ale świetnie oczyszcza i orzeźwia twarz. Lekko czuć sciągnięcie ale jest to powiedziałabym na lekki plus. Na moje zaskórniki nie ma mocnych niestety. Cera twarzy po umyciu jest świerza, czysta, i przygotowana na inne pielęgnacje.Bardzo dobrze złuszcza stary naskórek, Nie wysusza skóry chociaż czasem mam takie wrażenie, ale może to dlatego że zdarza mi się ją dzień po dniu używać. Tak ją polubiłam, i kiedy nie umyję twarzy pastą z ziaji czuję, że czegoś mi brak, że czegość mam za dużo na twarzy.  


6 komentarzy:

  1. Na moje zaskórniki też nie ma mocnych, zwłaszcza z tych drogeryjnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii stosuję teraz tonik :) Fajnie oczyszcza, tonizuje, ale nie zauważyłam poprawy jeśli chodzi o pory i zaskórniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem na dzień z tej serii. Jest okej, ale szału nie ma... Pozdrawiam.

    www.avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, i zadowolenie, że ktoś jednak mnie czyta :) Z góry dziękuje ! To super uczucie :)